Eli painonvartija pakettia ei vielä tullut, en siis ole niin krijaimellisesti dietannut. Tosin paino on tippunut, tänään 89 kg, kolme päivää 3 kg aika ihmeellistä, ilmeisesti olen ollut ekana päivänä niiiin turvoksissa kun olen itseni punninnut et nyt on vain lähtenyt nestettä tms. Siitä innostuneena olenkin yrittänyt jumpata ja joka paikka on nyt sit kipeenä uuden gymsticikin ansiosta. Tänään pientä lipeämistä kun äiti sulatti pakastimen ja pyyti syömään ja sit vielä kaverin synttärit niin pientä napostelua siis harrastettu. Tosin heti huono omatunto, miksi sitä rankaisee itseään aina näin, vaikka antaa luvan herkutellakin niin sit tosi huono omatunto, on se ihminen itselleen raaka... Oluen kans muuten tuleekin tiukka juttu, olen sallinut itselleni saunaoluen ja olen suhteellisen innokas kylpemään, joten jos nyt sallisi oluet vain vkonloppuisin ja dietin edetessä vain kerran kuussa, kattellaan miten käypi. Lisäksi tämän nälän kanssa, olen yrittänyt sanoa itselleni ettei tällä dietillä tarvitse nälkää nähdä, mutta aina sitä vaan itselleen nälän aikaiseksi ja sitten tekee mieli kaikkea herkkuruokaa, kait sitä jossain vaiheessa oppii syömään ajoissa...